Joan merge la Las Vegas #6

1.1KReport

Soția mea Joan a călătorit cu mine în călătorii de afaceri. În timp ce lucrez, Joan caută posibile aventuri sexuale.

Următoarea călătorie de afaceri a fost la Las Vegas. Las Vegas este un ținut al distracției pentru adulți: cazinouri, showgirls, artiști celebri și hoteluri și stațiuni minunate. Hotelul la care ne-am cazat era Cosmopolitan. Aveam o suită Lanai. Era o suită pe două niveluri, cu o piscină mică și adâncă privată și acces direct la piscina Bamboo a hotelului.

Joan cumpărase niște haine noi pentru călătorie. Și-a cumpărat rochii de seară elegante și un micro bikini nou.

Munca m-a consumat mereu în timpul zilei. Joan mă întâlnea la cină și discutam despre ziua noastră.

Prima seară am băut la barul Vesper. A fost foarte elegant. I-am spus lui Joan despre munca mea de zi cu zi. Joan mi-a spus că a făcut niște cumpărături și a petrecut ceva timp la piscină. Ea a purtat noul ei micro bikini. Partea de jos a bikini era un plasture în față cu fermoar în mijloc. Era atașată de două șiruri subțiri în jurul taliei ei și de o sfoară între fese. Vârful era două petice minuscule care îi arătau areolele care se uită peste vârf.

Am întrebat: „Cât de jos ai tras fermoarul?”

Ea s-a înroșit și a spus: „Destul de jos încât să-mi poți vedea partea de sus a fantei”.

Mi-a spus că a închiriat o Cabana lângă piscină. De fiecare dată când băiatul de la Cabana venea să vadă dacă vrea să se răcorească, se juca cu fermoarul. Ar înroși și se bâlbâia.

Am avut o cină grozavă la restaurantul Tapas al hotelului. Când ne-am întors la apartamentul nostru, i-am cerut să modeleze bikini pentru mine. Ea și-a pus-o și s-a învârtit ca să-l arate. Plasturele din față cu fermoar nu îi acoperea movila. Fermoarul era la jumătate în jos, expunându-i labiile. Vârful s-a oprit chiar sub sfarcurile ei.

Am fost uimit de cât de frumoasă și erotică arăta. Era vizibil încântată să se expună. Am tras-o spre mine și am început să o trag cu degetul. Era uda.

Am dus-o la pat și am așezat-o pe margine. Am îngenuncheat în fața ei și am tras fermoarul mai jos. Ea era moale și înțepătoare. Ea a mirosit și a avut gust ca femeia nebunească care este. I-am slobolit peste pizda. Am lins și supt ca un bărbat posedat. Am întins mâna și i-am dezlegat vârful și i-am mângâiat sânii. Ea gemu. Mi-am băgat limba adânc în fundul ei. M-am ridicat și mi-am pus țesutul în pizda ei caldă, chiar deasupra fermoarului. Fermoarul era ca o jucărie sexuală, în sensul că de fiecare dată când o împingeam se freca de mingile mele. Eram amândoi atât de încântați încât știam că asta nu va dura mult.

Joan a început să bolborosească: „Băiete de Cabana, uită-te la pisicii mele, uită-te la mineee, Ahhh, la dracu meaeee”

Ea a venit cu un fior. Înțepătura mea a explodat împușcându-mi esperma în ea. Când ne-am recăpătat simțirile, am zâmbit și ne-am îmbrățișat și am adormit.

În noaptea următoare ne-am întors la barul Vesper. Aveam un plan pentru aventura noastră. Joan a intrat singură. S-a așezat pe un scaun de bar. Purta una dintre rochiile ei noi de seară. Era lung și se agăța de ea ca pe o a doua piele. Avea fante lungi în față și în spate și un decolteu adânc. Am intrat și am luat o masă de unde aveam o vedere grozavă, dar discretă, despre Joan.

Barmanul s-a apropiat de Joan și a pus un martini jos. El a făcut semn unui bărbat aflat la câțiva metri distanță și a spus că i-a cumpărat-o. Joan întoarse scaunul de bar și fanta din față s-a deschis tachinător. Ea i-a zâmbit domnului și a ridicat paharul de martini în semn de salut. Avea o vedere parțială asupra movilei ei. Ea a bătut mâna pe scaunul de lângă ea, iar el s-a ridicat și s-a mutat la el. S-a prezentat, Dave, și și-au strâns mâinile cu degetele zăbovind unul în palmele celuilalt.

Au început să vorbească, Joan stând în fața lui, cu un indiciu al movilei ei. Când s-a aplecat să-și ia poșeta, sânii ei goi erau expuși. Era o etapă flagrantă a corpului ei.

Un mic trio a început să cânte muzică relaxată. Îi întinse mâna și se ridicară să danseze. Joan și-a pus mâinile pe umerii lui și și-a lipit corpul de el. I-am văzut șoptind unul la urechea celuilalt.

După dans s-au întors la bar. Joan părea îmbujorată de emoție. Arăta ca pisica care a prins canarul. El și-a pus mâna pe coapsa lui Joan, iar ea și-a pus mâna peste a lui și a mutat-o ​​în sus. Fanta ei s-a deschis suficient pentru ca el să poată vedea movila ei rasă. Au continuat să vorbească, să flirteze și să-și șoptească unul altuia.

Joan s-a ridicat să folosească camera doamnelor. Când a trecut pe lângă mine, mi-a făcut cu ochiul și mi-a răsturnat fanta rochiei. Am putut vedea umezeala făcând cu ochiul în labiile ei. Acum era momentul să punem planul în practică.

Când s-a așezat din nou, s-a aplecat spre el și a început să șoptească. S-au ridicat să danseze. Joan și-a pus capul pe umărul lui și l-a ciugulit de gât. În timp ce dansau, Joan se întinse în jos și deschise fanta din față a rochiei. Ea și-a apăsat movila goală pe piciorul lui și a început să-l cocoșeze. Ea a lăsat un loc umed pe pantalonii lui. O mângâia pe spate și o mângâia în fund. Păreau de parcă făceau sex pe ringul de dans.

S-au așezat iar ea s-a uitat la mine. Ea i-a șoptit la ureche și a făcut semn spre mine. S-a uitat la mine și mi-am ridicat băutura în semn de salut. M-am ridicat și m-am apropiat de ei. M-am prezentat lui.

Joan a radiat și a spus: „I-am spus ce vrem și el a spus da”.

Am spus: „Hai să ducem asta în camera noastră”.

Am ieșit cu ambele brațe în jurul lui Joan. Avem un lift în hol. Odată ce am ajuns în ea, Joan i-a sărut pasional cu gura deschisă și i-a pus mâna în decolteu. Am ajuns în spatele ei și am apăsat în fundul ei. Am răsturnat fanta din spate și i-am mângâiat fundul gol.

Am ajuns în cameră. Joan și Dave s-au așezat pe canapea și au început să stea. M-am așezat pe un scaun și i-am privit cu foame. Joan s-a întins și și-a tras partea de sus a rochiei în jos, apoi s-a ridicat și a scos complet rochia. Joan stătea în fața lui Dave, goală, frumoasă și excitată. Ea a început să se pipăie cu degetele.

Ea i-a spus lui Dave: „Dă-ți hainele jos. O să facem sex sălbatic”.

Ea s-a întors către mine și mi-a spus: „Dă-ți hainele jos. O să-ți placă asta”.

Joan arăta ca o zeiță a sexului viu. Sânii îi erau îmbogățiți de excitare, sfarcurile ca niște pietre dure. Labiile îi erau umede și fundul strâns și ferm. Și-a desfăcut picioarele în timp ce stătea acolo. Ea a vrut sex.

Dave s-a ridicat și s-a apropiat de ea. Își trecu mâinile peste corpul ei și începu să o pipăie cu degetele. Ea și-a pus mâna în jurul penei lui și a început să-l mângâie. Ea a primit niște lubrifiere de la cuna ei și i-a băgat un deget în fund. Ea a gemut și s-a agățat de el, frecându-și înțepătura picurătoare de pisică. Dave a căzut în genunchi și și-a îngropat fața în cuna ei. Joan și-a ținut fața spre ea și a început să-i cocoșească fața. Aroma sexului umed a umplut camera.

Am stat și mă uit, mângâindu-mi penisul.

Joan l-a condus pe Dave la pat lângă penisul lui. L-a așezat pe margine și a îngenuncheat în fața lui. Ea i-a luat penisul în gură și și-a învârtit limba în jurul capului lui sensibil. Ea se legăna în sus și în jos, ducându-l de fiecare dată din ce în ce mai adânc. Ea i-a lins penisul de sus până jos. Ea a gemut cu o gură de cocoș. Mâna ei îl pompa în timp ce îl sugea. Dave a gemut și a început să-și bage penisul în gura ei.

Joan a încetat să suge și l-a pus pe Dave pe spate. Ea a reluat să-l suge și și-a pus pisica peste fața lui. Am putut să-i văd buzele pisicii făcând ciudăţenii de excitare şi strălucind de sucurile ei. Au gemut amândoi.

Joan și-a ridicat privirea și a spus: „Dick, te rog să mă dracului”.

M-am urcat pe pat în spatele ei. I-am mângâiat fundul, apoi mi-am pus țesătura în tânguița ei caldă și primitoare. Dave era chiar sub înțepătura mea și o linga pe Joan și își trecea limba pe lungimea penisului meu. Am ținut asta mult timp, toți la un pas, dar dorind să nu se termine niciodată. I-am băgat un deget în fundul lui Joan. Aceasta a fost fericire sexuală.

Dave a început să-i bage în gura lui Joan. Devenise frenetic. Joan l-a tot sut și i-a băgat un deget în fund. A explodat în gura lui Joan. După ce l-a supt uscat, s-a întors spre mine și mi-a dat un sărut fierbinte cu gura deschisă, împărtășindu-i cum. Asta m-a scos. Am pompat și pompat până am umplut-o cu esperma mea.

Joan și-a început vorbăria murdară. "Umphh, Doamne, la naiba, eu, cummmm, meeee."

Ea a venit și a venit. Dave și cu mine o ținem în brațe în timp ce ea tremura și tremura de orgasmul ei.

Eram cu toții nemișcați și ne bucuram de strălucirea sexuală.

După un timp, Dave s-a ridicat și s-a îmbrăcat. A spus „WoW” și a plecat.

Povesti similare

Sărutul Partea #3

Au trecut câteva săptămâni de ceea ce s-a întâmplat pe canapea în acea noapte, când eu și fiica mea mică ne frecăm și ne sărutăm până la un orgasm. Am observat că, cu orice ocazie poate avea, ar încerca să mă vadă goală, ieșind de la duș, îmbrăcându-se în dormitor, schimbându-se pentru a merge la înot etc. Știam că trebuie să vorbesc cu ea despre ce sa întâmplat și să-i spun că a fost doar o chestie a momentului și că nu ar trebui să se mai întâmple niciodată. Mi-am tot amintit de acel sărut senzual fierbinte pe care l-am avut...

967 Vizualizari

Nurse Nice/Nurse Nasty

Nota autorului: a trebuit să trag povestea Pizza Boy pentru că în cele din urmă am completat-o ​​și am vândut-o unui editor. Au vrut o publicare exclusivă pentru poveste, așa că a trebuit să fie eliminată de aici. Aceasta va fi probabil ultima dată când voi reda o poveste pentru un editor, dar de data aceasta nu am avut de ales. Căutați-l în curând pe Amazon. Între timp: îmi las gândurile inițiale pentru o poveste „Nurse Nasty” aici pentru a vedea ce fel de răspuns primesc de la cititorii minunati de pe acest site. Dacă primesc comentarii bune, voi termina povestea...

944 Vizualizari

Private Heroes - The Devils Breath Partea 9

Îmi place să lucrez la Private Heroes. Este o muncă ușoară pentru o cauză bună. Orele și plata sunt grozave și în sfârșit am șansa să fiu cu fiul meu. A făcut tot posibilul să aibă grijă de mine când am venit acasă de la cele două locuri de muncă ale mele. Venisem acasă și zâmbeam când vedeam că casa era curată și cina era gătită și servită pe masă. Eu și fiul meu am vorbit. Aș întreba despre ziua lui la școală. Ar întreba despre ziua mea la serviciu. După cină, spăla vasele și mă punea să beau ciocolată. Bem...

825 Vizualizari

Puterea păsăricii_(0)

Prima dată am devenit conștientă de puterea păsăricii mele când aveam 14 ani. Tocmai mă dezvoltam - mi-a încolțit puf maro fin între picioare, sânii mi se umflau ușor până la maturitate și buzele puțului începeau să atârne puțin mai mult. . Poate că acesta a fost cel care le-a eliberat mirosul, poate că este doar în natura bărbatului, dar am observat că am privit mult mai lung de la bărbații și băieții cu care am trecut pe stradă. Erau mai interesați, mai apreciatori și le-am văzut ochii alergând în sus și în jos pe corpul meu, alunecând gras peste curbele...

634 Vizualizari

Încercați ceva nou_(1)

Încercați ceva nou (persoana a treia) Toni și Justin tocmai s-au întors la apartamentul nou al ei și al surorii ei, Davina, după ce au petrecut toată ziua la cumpărături la mall. Justin tocmai i-a spus lui Toni niște ținute noi, dar încă nu le văzuse pe ea. A fost o zi lungă și amândoi sunt obosiți. „Păi, se pare că Davina nu este din nou acasă”, spune Justin în timp ce intră în apartament. Lui Justin îi place când sunt singuri pentru că Davina este mereu peste tot și nu îi lasă să devină intimi. — Înțeleg, exprimă Toni sarcastic...

526 Vizualizari

Stephanie - Just When Things Turned Around Pt. 2

În timp ce mergeam la conac, noaptea trecută am continuat să-mi joc prin minte. Am vrut doar să întâlnesc câinele, așa că m-am lăsat în canisa. Apoi, înainte să-mi dau seama, el mă doborâse și mă adulmeca. Apoi mi-a rupt chiloții și a început să-mi lingă păsărica, conducându-mă la orgasm împotriva voinței mele. Când am crezut că a terminat, mi-a sărit pe spate și m-a violat. Dar, partea cea mai rea a fost când m-am lăsat să plec și am început să mă bucur. M-am trezit azi dimineață și am găsit acest bilet și gulerul de la Bob. Biletul spunea să-mi...

2K Vizualizari

Likes 0

One Lucky Bastard (Editat și rescris)

One Lucky Bastard prt 1 Hei, oameni buni, aceasta este prima mea poveste. M-am gândit că ar fi frumos să încep să scriu dintr-o perspectivă adevărată afro-americană. Spuneți-mi ce părere aveți cu toții atât pozitiv, cât și negativ. De asemenea, aceasta va fi o poveste în opt sau nouă părți, doar uitați-vă la întorsături. Trebuie să fiu cel mai norocos ticălos din lume. Tocmai împlineam 18 ani când mi-am pierdut virginitatea cu un tânăr de 26 de ani. Până în ultimul an la liceu, făcusem sex de peste 30 de ori și învățasem cum să mănânc păsărică în mod expert și...

1.1K Vizualizari

Învățându-i o lecție_(1)

Povestea Fbailey numărul 563 Învățându-i o lecție Fata de alături poate fi visul oricărui băiat, dar fata care locuiește alături de mine este un monstru. Ea crede că curtea mea din spate îi aparține și că are acces liber să meargă prin patul meu de flori și să calce pe tot ce își dorește și ea. Tina Louise Carter sau TLC, așa cum îi place să se refere la ea însăși. Tender Loving Care nu este ceea ce i-aș face cu fundul ei gol. La paisprezece ani crede că știe totul și că rahatul ei nu miroase. Băieții sunt peste tot...

992 Vizualizari

Likes 0

3- Sora mea iubita din liceu - pct. 3 (Adevăr sau îndrăzneală)

---------------------Partea 3  - ADEVĂR SAU ÎNDRĂZNIC - --------------------- Multe lucruri s-au schimbat în timpul care a urmat. Prietena mea, Chloe, a mers în alt stat pentru a merge la facultate. Am ales o facultate în orașul nostru natal. Eram cam pierdut. Chloe și cu mine eram încă îndrăgostiți, cel puțin eram cu ea... dar am presupus că se întâlnește cu alți tipi la noua ei școală. Fără Chloe, nu mai exista un motiv legitim pentru mine să stau la ea acasă. Treceam să spun „bună” din când în când, dar mi s-a părut destul de jalnic să stau în jurul familiei ei când eram...

939 Vizualizari

Noi începuturi - Pt 4 Ch 03

La naiba! Fără sex în asta! Doar o grămadă de oameni care vorbesc! capitolul 3 — A venit cineva prin gaura de vierme din Grota Lisei? întrebă Alicia, cu ochii mari de surprindere. Cine a fost? Cunoaștem pe cineva?” „Nu”, a răspuns Jake. „O fată însărcinată din Canada și iubitul ei. Fata a susținut că a cunoscut-o o dată pe Beth, evident. Și Beth a inițiat-o.” — Beth a fost cu mult timp în urmă, Jake, spuse Frank. „Vrei să spui că e cu viață lungă? Ca noi? Da! Atât ea, cât și iubitul ei”, a răspuns Jake. „Cum este iubitul...